четвер, 4 квітня 2013 р.

Шлях до щастя і довголіття


Указом Президента України 2013 рік оголошено Роком  фізичного здоров’я і екології. Всім відомо, що здорова людина - життєрадісна, жвава, енер­гійна. У всі часи люди особливу увагу звертали на своє здоров'я, піклувалися про нього, вина­ходили все нові й нові ліки від хвороб і способи зміцнити свій організм та залишатися бадьори ми на довгі роки. Адже будучи хворими, важко втілити в життя свої мрії, вчитися, працювати. Всі ми хочемо бути міцними і здоровими. Але чи будемо ми такими - великою мірою залежить від нас. Недаремно народна приказка говорить: здоров'я не купиш за гроші. Але як часто люди забувають про те, що втра­тити здоров'я легко, а ось повернути його дуже і дуже важко.
Щороку 7 квітня у світі відзначається Всесвітній день здоров’я. Всесвітня організація охорони здоров’я проводить збори, на яких виступають лі­карі різних держав світу. У цей  день у всіх країнах світу по телебаченню, по радіо, на уроках у школах розповідають про те, що здоро­вою може бути лише та людина, яка слідкує за своїм здоров'ям, дотримується правил особистої гігієни і не має шкідливих звичок.
  

До Року фізичного виховання і екології в Україні та Всесвітнього дня здоров’я Немирівська  районна бібліотека для дітей  для учнів 5-9 класів підготувала перегляд літератури "Шлях до щастя і довголіття", в якому до уваги читачів представлені матеріали про здоровий спосіб життя, про те, яку шкоду приносять нашому організму шкідливі звички, а також корисні  поради про те,  як бути здоровим і щасливим.


Немає коментарів:

Дописати коментар