четвер, 11 квітня 2013 р.

Ми за здоровий спосіб життя.


Здоров’я – тема сама популярна. Про неї пишуть в спеціальних наукових виданнях і на сторінках масової преси. На роботі і вдома обговорюють і серйозні рекомендації вчених, і поради дилетантів. Допитливий читач в курсі самих останніх новинок: як бігати від інфаркту, голодувати заради здоров’я, купатися в ополонці, робити салат з кульбаби, вчити плавати новонародженого та багато іншого.
Особлива увага нашого суспільства спрямована на охорону й зміцнення здоров’я молоді, на виховання її в дусі негативного ставлення до будь-яких проявів пияцтва, наркоманії, а також інших негативних явищ життя.
В Немирівській ЦРБ організовано книжкову виставку "Здоров’я сьогодні і на все життя" з метою дати  загальні відомості про здоровий спосіб життя, заняття фізкультурою та спортом, про складники здоров’я, про корисні і шкідливі звички, сформувати відповідальне ставлення до власного здоров’я, навчити оцінювати ситуацію ризику і протистояти спокусі та соціальному тиску, розуміння того, що більшою мірою здоров’я людини залежить від неї самої.
З учнями шкіл та студентською молоддю біля виставки проводились бібліографічний огляд літератури, яка розміщена на полицях, бесіди: "Як важливо бути здоровим", "Здоров’я в твоїх руках".
Юні читачі дізнались про історію святкування всесвітнього дня здоров’я, який започаткований 7 квітня 1948 р. – у день створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, а щорічне проведення Дня здоров’я увійшло в традицію з 1950 р. Заходи цього дня проводяться для того, щоб люди змогли зрозуміти, як багато значить здоров’я в їхньому житті. "Здоров’я настільки переважує решту благ життя, що здоровий жебрак щасливіший від хворого короля" – А.Шопенгауер. Здоров’я – це не тільки відсутність хвороб, а повне фізичне, духовне і соціальне благополуччя. 

Немає коментарів:

Дописати коментар