пʼятниця, 4 квітня 2014 р.

Я виріс тут і край мені цей дорогий







У читальній залі Немирівської центральної районної бібліотеки учасники літературно-мистецького клубу "Криниця" та гості зібрались на чергове засідання. На якому відбулась зустріч з Іваном Степановичем Волошенюком – Заслуженим журналістом України, членом Національної Спілки Письменників, автором більш, як двох десятків книг та його дружиною Ганною Леонтіївною.



Народився відомий прозаїк, публіцист 3 липня 1938 р. в селі Ометинцях Немирівського району, про яке у своїй новій книзі "Душа моя - Ометинці" написав, що Ометинці "найрідніше у світі село", а сама книга – це "сповідь перед селом".


Перед початком зустрічі Іван Степанович та Ганна Леонтіївна відвідали кімнату-музей М. Вовчка у НВК № 2. Завідуюча музеєм Вікторія Володимирівна Братусь провела екскурсію. Письменник залишив свій запис у книзі відгуків.


За традицією було підготовлено книжкову виставку "Я виріс тут і край мені цей дорогий", на якій розмістились книги автора.


Під час зустрічі Іван Степанович Волошенюк поділився своїми планами на майбутнє, розповів про свій життєвий та творчий шлях. Давав відповіді на запитання присутніх.


Під час зустрічі Волошенюк І.С. подарував бібліотеці та всім бажаючим свої книги з дарчим надписом.



Немає коментарів:

Дописати коментар