середу, 7 квітня 2021 р.

Здоров'я сьогодні і на все життя

   «Доброго здоров’я!» – так ми вітаємося щодня, а коли прощаємося кажемо «Бувайте здорові!», тобто бажаємо здоров’я і практично ніколи не замислюємося скільки сенсу закладено у цих словах.

  7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році. Мета святкування — підкреслити важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому.
  Згідно зданими вчених, здоров'я залежить від багатьох чинників: більше ніж на 50% воно обумовлено способом життя людини, близько 40% — соціальними й природними умовами життя, 10% становить спадковість. Геніальний лікар і філософ Давнього світу Гіппократ стверджував, що яка діяльність людини, такою вона і є, такі і її хвороби. Висновок такий — необхідність вести здоровий спосіб життя була актуальною як в стародавньому світі, так і сьогодні.
   Недарма кажуть: профілактика краща за лікування. Хоча деяких хвороб не уникнути, ви можете багато зробити для того, щоб сповільнити розвиток захворювання чи взагалі йому запобігти. Ми підготували для вас кілька порад, котрі допомагають поліпшити здоров’я.
   Також, з нагоди відзначення Всесвітнього дня здоров'я в Немирівській головній публічній бібліотеці організовано виставку-заклик "Здоров'я сьогодні і на все життя" та виставку-адвайзер "Бути здоровим - престижно".






 






 


 




Немає коментарів:

Дописати коментар