вівторок, 4 жовтня 2016 р.

Мій рід, моя Батьківщина – це все моя Україна

У районній бібліотеці для дітей з учнями 7-Б класу НВК №2 пройшов ігровий марафон "Мій рід, моя Батьківщина – це все моя Україна".
Бібліограф Петрова Л.О. розповіла дітям про історію головного державного свята – Дня Незалежності України, про те, що 24 серпня 2016 року минула 25-а річниця проголошення Незалежності України. Подія, що відбулася 25 років тому, відкрила нову сторінку в історії  нашої держави.
Про головні події, які відбулися в Україні протягом 25-и років, учні дізналися, переглянувши відеоролик. Потім учасники читали поезії українських поетів, присвячені Україні.
Бібліограф розповіла цікаву інформацію про рослини - символи нашої Батьківщини: калину, вербу, соняшник, тополю. Діти підготували цікавинки про дива в Україні, що є творіннями людської праці: найменший примірник Конституції України, Найменший національний символ у світі (Херсон), найдовший цільний рушник України (Полтава), найбільшу ляльку-мотанку (Житомир), найбільший вареник у світі (Київщина).
Потім учасники об’єдналися у дві команди і було проведено ігровий марафон "Я люблю свою Україну", в якому учні змагалися в розв’язанні різних завдань з історії нашої країни, традицій, звичаїв українців, знань з національної кухні, народних ремесел, прислів’їв та приказок про Україну та українців.
 
Діти говорили, що майбутнє нашої країни в руках молоді. Для цього нам усім сьогодні потрібні: впевненість у силах народу, дружна робота, віра в успіх, у майбутнє України. Підсумком заходу став перегляд відеоролика на пісню гурту Скрябін "Сам собі країна".

Немає коментарів:

Дописати коментар